Vitamin untuk ereksi: apa yang orang-orang untuk potensi?

Mengekalkan ereksi stabil akan membantu betul dibina diet dan kompleks multivitamin dengan man atau zinc. Untuk mendapatkan vitamin dan mineral untuk orang-orang untuk meningkatkan potensi boleh daging, makanan laut, organ, sayur-sayuran dan buah-buahan, sayur-sayuran, bijirin.

Untuk Menambah rawatan kompleks impotensi adalah dengan mengambil multivitamin kompleks untuk lelaki. Mereka boleh dibeli di mana-mana farmasi item tanpa betul preskripsi.

vitamin

Timbul pertanyaan, apa yang farmasi cara untuk memilih? Doktor percaya bahawa yang terbaik pilihan untuk memilih polyvitaminic kompleks untuk orang-orang.

Apa vitamin dan mineral perlu laki-laki?

Masalah dengan ereksi berlaku setiap saat pria yang berusia 50 tahun. Untuk menstabilkan seksual kuasa banyak pasien lebih suka menggunakan zat pencegah pertumbuhan PDE-5 atau berguna tambahan.

Penggunaan seksual perangsang boleh peningkatan potensi dan nafsu. Tapi doktor menegaskan bahwa disfungsi ereksi rawatan harus kompleks. Lelaki perlukan dari makanan dan multivitamin kompleks untuk mendapatkan jumlah yang cukup makro yang bertanggungjawab untuk peredaran darah, sintesis testosteron, fungsi prostat dan kualiti mani.

Untuk mengekalkan potensi yang stabil, yang manusia perlu mendapatkan cukup jumlah unsur-unsur seperti:

  • Vitamin D dan D3. Bagaimana mereka boleh bertindak pada potensi? Semua komponen ini mempunyai kesan positif pada otot sistem dan sistem endokrin. Tetapi ada satu fakta yang menarik - jumlah yang cukup vitamin D secara tidak langsung merangsang sintesis salah.
  • Vitamin B. Mereka terlibat dalam sintesis testosteron. Juga b-vitamin boleh memulihkan tenaga seseorang struktur dan lindungi hati dari toksin. Menurut perubatan anggaran, vitamin terlibat dalam lebih dari 1500 proses biokimia.
  • Vitamin e Adalah semula jadi antioksidan. Vitamin E telah nyata manfaat untuk peredaran darah dan kapiler terhalang. Komponen juga mempunyai kesan positif pada sistem imun seseorang.
  • Vitamin C melancarkan peredaran darah, meningkatkan ketegangan pembuluh darah, memberi kesan positif prostat. Doktor tuntutan yang cukup minum vitamin C adalah pencegahan yang sangat baik prostat dan berbahaya prostatic.
  • Zinc. Makronutrien adalah "bahan bangunan" untuk lelaki yang paling penting androgen testosteron. Zinc juga meningkatkan aktiviti spermatozoa dan penstabilan sistem imun. Untuk mengambil seng adalah sangat penting untuk laki-laki dalam tempoh kehamilan perancangan.
  • Man. Mineral kesan pada fungsi pembiakan, peredaran darah di pelvis dan fungsi prostat.

Apa makanan yang mengandungi vitamin untuk potensi lelaki?

produk untuk lelaki

Untuk mendapatkan cukup vitamin dan makro untuk meningkatkan kekuatan seksual mungkin jika seimbang. Betul dibina diet akan meningkatkan potensi dan meningkatkan libido.

Apa makanan yang mengandungi vitamin untuk ereksi, akan menunjukkan meja disediakan di bawah:

Zinc. Perch, trout, herring, saury, udang, kuning telur, ikan teri, dan walnut tiram.
Man. Roti dengan bran, roti coklat, tomato, telur, udang, bawang putih.
Vitamin C. Bawang, kubis, parsley, lobak merah, anggur, jeruk, lemon, oren.
Vitamin E.
Seledri, bawang hijau, minyak zaitun, kuning telur, minyak biji rami.
B Alpukat, pisang, daging, susu, tomato, oren, jagung, bayam, oatmeal, kaviar, cranberry, lemon, panas lada, rose.
Vitamin d kumpulan Susu, telur, telur puyuh, keju, dada ayam, daging sapi, keju, cendawan, herring, udang.